Ένα ισχυρό μήνυμα έρχεται από την νέα καμπάνια Sisley

 

Η κορυφαία φωτογράφος Bettina Rheims, δημιουργεί και φωτογραφίζει τη διαφημιστική εκστρατεία Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 της Sisley προκαλώντας τα στερεότυπα των φύλων με χάρη αλλά και ευαισθησία.

Το #oneofakind είναι το hashtag που παρουσιάζει τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της Sisley για τη νέα σεζόν. Αναφέρεται στο μοναδικό ύφος της Sisley, στα μοντέλα που επιλέχθηκαν για την εκστρατεία και στη Bettina Rheims, μία από τις πιο πρωτότυπες, εκλεκτικές και προκλητικές προσωπικότητες της σύγχρονης φωτογραφίας.

Μια ομάδα ανθρώπων ντυμένη με ρούχα της Sisley ποζάρουν σε μια αποθήκη, μπροστά από μια σειρά ξύλινων κιβωτίων, τα οποία συνήθως χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μεγάλων έργων τέχνης. Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι όλα τα μοντέλα προκαλούν τα στερεότυπα των δύο φύλων.

SISLEY Campaign 1

Ανάμεσά τους είναι τα τρανσέξουαλ μοντέλα Stav Strashko και Casil McArthur, η ανδρόγυνη αμερικανίδα Rain Dove (που στο παρελθόν έχει ποζάρει τόσο με ανδρικά όσο και με γυναικεία ρούχα) και τα μοναδικά μοντέλα Fernanda Beuker, Sohyun Jung, Adela Stenberg και Freddie Ashcroft.

Ο σκηνικός σχεδιασμός δίνει έμφαση στο πώς το φύλο εξακολουθεί να αποτελεί ζήτημα που κανείς πρέπει «να χειρίζεται με προσοχή», ενώ όσοι πρωταγωνιστούν κάνουν ερωτήσεις στη φωτογράφο σχετικά με τα κλισέ που αφορούν στην αρρενωπότητα και τη θηλυκότητα στη σημερινή κοινωνία. Αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για τη Sisley, αφού για μια ακόμη φορά επιλέγει να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις της κοινωνίας προβάλλοντας τα άτομα ακριβώς όπως είναι.

SISLEY Campaign 4

«Για να ανοίξετε νέους δρόμους, είναι απαραίτητο να προκαλέσετε τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων, ακόμα και το θυμό ή το φόβο τους», λέει η γαλλίδα φωτογράφος Bettina Rheims. Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, η Rheims έπρεπε να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις ενός χώρου όπου κυριαρχούσαν οι άνδρες, οι οποίοι δυσκολευόταν να αποδεχτούν το ισχυρό της στυλ, που συχνά θεωρούνταν ως «αρρενωπό».

Το 1990, η Rheims δημοσίευσε το βιβλίο Modern Lovers, με ασπρόμαυρα πορτρέτα νέων με ανδρόγυνη όψη. «Υπήρχε μια στιγμή, μία μόνο στιγμή, στην οποία ήταν ταυτόχρονα και άντρας και γυναίκα» θυμάται η φωτογράφος. «Είχα λίγο χρόνο να τραβήξω τη φωτογραφία πριν αυτή η φευγαλέα εντύπωση εξαφανιστεί». Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για τη Sisley, γνωστή για την επαναστατική της προσωπικότητα και τις ασυνήθιστες απόψεις της.

SISLEY Campaign 2

«Είναι εξαιρετικό και πρωτότυπο για μια μάρκα όπως η Sisley να πάρει μια τόσο εμφατική στάση απέναντι στο ζήτημα των φύλων», καταλήγει η Rheims. «Ελπίζω ότι αυτή η εκστρατεία θα συμβάλει στην προβολή αυτών των φανταστικών ανθρώπων και θα τους δώσει ακόμα ισχυρότερη φωνή».

 



READ ALSO