H H&M σχεδιάζει για το διάσημο φεστιβάλ Coachella

 

O μουσικός θεσμός και το διεθνές fashion brand μαζί ξανά με κεντρικό πρόσωπο την Hailey Baldwin

Η H&M συμπράττει για άλλη μία φορά με το παγκοσμίως διάσημο μουσικό φεστιβάλ Coachella, συνυπογράφοντας μια συλλογή ανδρικών και γυναικείων ρούχων με το σύνθημα #HMLovesCoachella. Πιάνοντας τον on-the-road σφυγμό, βασικό στοιχείο της εμπειρίας και της αισθητικής του Coachella, η H&M προσφέρει μια συλλογή για γνώστες της street μόδας που χαρακτηρίζεται από παιχνιδιάρικη διάθεση, άνεση και αίσθηση απόλυτης ένταξης. Η συλλογή θα λανσαριστεί στις ΗΠΑ στις 24 Μαρτίου και παγκοσμίως στις 31 Μαρτίου και θα παρουσιαστεί σε δύο φάσεις, για να συμβαδίζει με το εξελισσόμενο πνεύμα του φεστιβάλ.

Η συλλογή H&M loves Coachella είναι μια σειρά απόλυτα αντιπροσωπευτικών κομματιών που ενσαρκώνουν τη φιλελεύθερη ατμόσφαιρα και την παιχνιδιάρικη διάθεση του φεστιβάλ. Η ιδέα πίσω από το look είναι να αναμιγνύεις  κομμάτια αντί να τα ταιριάζεις, και δίνει ένα μήνυμα χαλαρότητας και ελευθερίας και η νεαρή Hailey Baldwin που βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας συμβαδίζει με το ανέμελο Coachella look, ως τακτική θαμώνας και αυτή του φεστιβάλ.

5066_PR_04_sRGB_300_low

Η συλλογή γυναικείων περιλαμβάνει φολκλόρ μπλούζες, top με χάντρες και κρόσσια, ολόσωμες εμπριμέ φόρμες, τζιν σορτσάκια και όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ: καπέλα με κυματιστό γείσο, γυαλιά ηλίου και ίσιες μπότες. Το μήκος είναι κοντό, ενώ τα διακοσμητικά στοιχεία προσθέτουν μια έξυπνη παιχνιδιάρικη πινελιά. Η συλλογή ανδρικών περιλαμβάνει εμπριμέ T-shirt και αταίριαστα πουκάμισα, βερμούδες και τζιν σορτς.

«Η H&M είναι η πρώτη μάρκα που συνεργάστηκε με το φεστιβάλ Coachella,  για να δημιουργήσει μια συλλογή ρούχων. Η επιτυχία ήταν τόσο άμεση και με τόση απήχηση, που αποφασίσαμε να προσφέρουμε μια ακόμα πιο πλούσια συλλογή φέτος. Λατρεύουμε το Coachella  γιατί μας αρέσει το δημοκρατικό του πνεύμα και το δέσιμο που δημιουργεί. Στο Coachella,  η ενέργεια εκφράζεται μέσα από τη μόδα και αυτό ακριβώς θέλουμε να κάνουμε κι εμείς» λέει ο Ross Lydon, σχεδιαστής της H&M.

Για δεύτερη χρονιά, η Η&Μ θα δημιουργήσει ένα pop-up κατάστημα στην τέντα της Η&Μ στο οποίο οι φίλοι του φεστιβάλ θα μπορούν να αγοράσουν την αποκλειστική συλλογή, κάνοντας ένα διάλειμμα από τη ζέστη και απολαμβάνοντας μια διαδραστική social εμπειρία.

5066_PR_02_sRGB_300_low

 



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

READ ALSO