Η Beyoncé λανσάρει hair care σειρά με έμπνευση από τη μαμά της

Η Aμερικανίδα τραγουδίστρια Beyoncé, έχει την τάση να απομακρύνεται από τα φώτα της δημοσιότητας αλλά ακριβώς στο σημείο της απόλυτης “σιωπής” να βγαίνει από τη χειμερία νάρκη υπενθυμίζοντας μας ότι είναι ακόμα εδώ, ετοιμοπόλεμη και δημιουργική. Πριν από δέκα μήνες, κυκλοφόρησε το άλμπουμ “Αναγέννηση” με 16 νέα τραγούδια. Την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει μια παγκόσμια περιοδεία με setlist διάρκειας τριών ωρών. Τα νέα όμως δεν σταματούν εδώ. Προτού υπάρξει ως διάσημη ερμηνεύτρια και pop star, ήταν βοηθός της μαμάς της Tina Knowles στο Headliners, το οκταθέσιο κομμωτήριο του Χιούστον στο Τέξας. Και τώρα η Beyoncé ετοιμάζεται να λανσάρει hair care σειρά!

Tina Knowles

Επιστροφή στις ρίζες

Έπειτα από 33 χρόνια αφότου η Tina Knowles άνοιξε τις πόρτες του Headliners, η Beyoncé επιστρέφει εκεί όπου ξεκίνησαν όλα. Στο σπίτι της. Στις ρίζες της και σε όλα αυτά που φαίνεται πως έχει κρύψει καλά όλα αυτά τα χρόνια. Συγκεκριμένα, πριν από δύο μέρες, υπαινίχθηκε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram πως πρόκειται να κάνει το τελευταίο της επιχειρηματικό εγχείρημα έχοντας ως πρότυπο την μαμά της.

Beyoncé

Μέσα από τρεις φωτογραφίες το μήνυμα έμοιαζε ξεκάθαρο για το λανσάρισμα μιας νέας μάρκας που αφορά την περιποίηση μαλλιών. Μια φωτογραφία της με ένα εργαλείο styling μπροστά από έναν καθρέφτη, μια παλιά φωτογραφία όπου η μητέρα της της έπλεκε κοτσιδάκια και ένα χειρόγραφο σημείωμα που επιβεβαίωσε όσα πρόκειται να ‘ρθουν.

Η αποκάλυψη

“Oι Destiny’s Child, ξεκίνησαν τις εμφανίσεις τους όσο οι πελάτισσες έφτιαχναν τα μαλλιά τους. Ήμουν εκτεθειμένη σε τόσα πολλά και διαφορετικά είδη επιχειρηματιών γυναικών στο κομμωτήριo της μητέρας μου. Είδα από πρώτο χέρι πώς οι τρόποι με τους οποίους περιποιούμαστε τα μαλλιά μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την ψυχή μας. Παρακολουθούσα την μητέρα μου να εξυπηρετεί και να περιποιείται τόσες πολλές γυναίκες. Έχοντας μάθει πολλά στο ταξίδι μου στoν χώρο των μαλλιών, πάντα ονειρευόμουν να συνεχίσω το έργο της και να μείνει ζωντανή η κληρονομιά της. Ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας όλα όσα ετοιμάζω” έγραψε η Beyoncé αναπολώντας τα παιδικά στο κομμωτήριο της μαμάς της.

Solange Knowles

Η κίνηση αυτή είναι κάτι παραπάνω από την δημιουργία ενός brand. Δείχνει μια αλλαγή στην Beyoncé που μας αρέσει πολύ και μέχρι τώρα δεν μας είχε συνηθίσει. Σε αντίθεση με την αδελφή της Solange Knowles που κυκλοφορεί πάντα με τα άφρο, φυσικά μαλλιά της αγκαλιάζοντας περήφανα τη φύση της και υμνώντας το black heritage. Πλέον και η Beyoncé, σπάει το καλούπι της σταρ και μας αποκαλύπτει μια πιο ευαίσθητη πλευρά της, αληθινή, με ενσυναίσθηση, όπου θυμάται τις ρίζες της και ευγνωμονεί για κάθε στιγμή του παρελθόντος.

Συνεργασίες και επιχειρηματικά βήματα

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Beyoncé ασχολείται με τον χώρο της ομορφιάς. Υπήρξε beauty ambassador για τη L’Oréal Paris και το γυναικείο άρωμα της Armani Beauty Emporio Armani Diamonds.⁠ Παρόλο που κατάφερε να μετατρέψει τη δημοτικότητά της σε πωλήσεις για άλλες μάρκες, συγκεκριμένα για την Tiffany and Co., είναι γεγονός πως η υποστήριξη των καταναλωτριών για beauty brands που ιδρύθηκαν από celebrities όλο και λιγοστεύει.

Η Beyoncé με τον σύζυγό της Jay-Z.

Το πολυπολιτισμικό τμήμα περιποίησης μαλλιών, ωστόσο, μπόρεσαν να το ξεπεράσουν. Το 2019, η Tracee Ellis Ross κυκλοφόρησε το brand “Pattern Beauty μια σειρά αποκλειστικά αφιερωμένη για τα σγουρά, ατίθασα μαλλιά. Από την ίδρυσή της, η μάρκα έγινε κορυφαία σε πωλήσεις στο Ulta Beauty. Την ίδια χρονιά η Taraji P. Henson, επίσης, έκανε το ντεμπούτο της με τη σειρά περιποίησης μαλλιών της “TPH” που πωλήθηκε στο Target, ένα χρόνο αργότερα.⁠ Τώρα, ακολουθεί η Beyoncé με τη δική της hair care σειρά και ανυπομονούμε να ανακαλύψουμε τι θα δημιουργήσει.


Kεντρική φωτογραφία Beyoncé.

Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here