Chanel Factory No 5 : Επετειακή συλλογή

Το θρυλικό Chanel Νο 5 γιορτάζει 100 χρόνια από το λανσάρισμά του με τον πιο pop τρόπο

Κάθε χρόνο η Coco Chanel παρουσίαζε τις συλλογές της την Πέμπτη ημέρα του πέμπτου μήνα του έτους. Το νούμερο 5 ήταν ο τυχερός της αριθμός! Όταν αποφάσισε να δημιουργήσει ένα άρωμα για να το προσφέρει δώρο στους καλύτερους πελάτες της ήθελε να αποπνέει φρεσκάδα. Τού έδωσε το όνομα Νο 5, γιατί σκέφτηκε πως μπορεί να του φέρει γούρι. Σήμερα, εκατό χρόνια μετά τη γέννησή του, το εμβληματικό άρωμα παραμένει αξεπέραστο! Για να γιορτάσει το άρωμα, τον έναν αιώνα διασημότητας και το αέναο νεανικό πνεύμα του, o γαλλικός οίκος δημιούργησε τη συλλεκτική συλλογή Chanel No 5 Factory.

Tι είναι το Chanel Factory 5;

Πρόκειται για μια νέα συλλογή από εμβληματικά προϊόντα, που έχουν μοναδικό συστατικό το Νο 5. Δεκαεπτά συλλεκτικά προϊόντα, όπως το shower gel,  η κρέμα, το λάδι σώματος αντλούν έμπνευση από καθημερινά αντικείμενα, όπως μεταλλικά κουτιά τσαγιού, λιπαντικά για αλυσίδες ποδηλάτων, κουτιά και σωληνάρια μπογιάς. Το Νο 5 μεταμορφώνει το καθημερινό και το συνηθισμένο σε αντικείμενα του πόθου. Η εμπειρία της πολυτέλειας γίνεται μέρος της καθημερινότητας!

Το Νο 5 επαναπροσδιορίζεται

«Σήμερα, είναι διαφορετικός ο τρόπος με τον οποίο καταναλώνουμε και η αξία ενός αντικειμένου ξεπερνάει το κόστος παραγωγής και τη χρήση του. Μπορεί να υπάρχει αξία τόσο σε προϊόντα που χρησιμοποιούμε καθημερινά όσο και σε αντικείμενα που έχουμε για τις ιδιαίτερες στιγμές μας», λέει χαρακτηριστικά ο Thomas du Pre de Saint Maur, Head of Global Creative Resources Fragrance and Beauty. Και συνεχίζει: «μεταμορφώνοντας εύχρηστα καταναλωτικά αντικείμενα με την υψηλή αισθητική του Νο 5 ουσιαστικά επιστρέφουμε στην αρχική διαδικασία σύλληψης και δημιουργίας του πρώτου μπουκαλιού του Νο 5. Ένα απλό, χρηστικό αντικείμενο που μετουσιώθηκε σε ένα διαχρονικό και πολυτελές αντικείμενο πόθου. Η πολυτέλεια βρίσκεται στην εμπειρία και τη σχέση που έχουμε με τα πράγματα».Η νέα συλλογή προσφέρει έναν καινούργιο τρόπο να αγαπήσουμε και πάλι το Νο 5. Παράλληλα, τα αντικείμενα έχουν υιοθετήσει την ταυτότητα Νο 5 χωρίς να χάνουν τη λειτουργικότητά τους.

Chanel Factory 5 & pop art

Με αυτή τη συλλογή η Chanel κλείνει το μάτι και στο κίνημα της pop art, που ανύψωνε τα καθημερινά αντικείμενα στη θέση του αντικειμένου της τέχνης. Η νέα συλλογή παντρεύει το ασπρόμαυρο χρώμα –σήμα κατατεθέν του οίκου- με τα έντονα και ζωηρά χρώματα της pop κουλτούρας.

Επιπλέον, με αυτή την ενέργεια η Chanel μας θυμίζει ότι η νεότητα είναι state of mind! Να είσαι τολμηρός, να κάνεις πίσω όταν χρειάζεται, να μην παίρνεις τον εαυτό σου στα σοβαρά. Να είσαι ελαφρύς χωρίς να είσαι επιπόλαιος. Να προτιμάς τη φαντασία από την συνήθεια.

Απόλαυσε το video!

Κείμενο: Πάτια Ιορδανίδου

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here