Clean girl makeup: Έτσι θα πετύχεις τo πιο φρέσκο look

Altuzarra

Παρόλο που πρωτοεμφανίστηκε πριν από δύο χρόνια, το “clean girl makeup”, εξακολουθεί να μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Η φυσικότητα, είναι το βασικό χαρακτηριστικό που κρατά στην επικαιρότητα το viral, φρέσκο μακιγιάζ. Υπάρχουν όμως και “παγίδες” που αλλοιώνουν την κομψότητά του. Ήρθε η ώρα να μάθεις πως θα το πραγμαποιήσεις σωστά!

6 κανόνες για το απόλυτο “clean girl” makeup

Ο λόγος που έχει αγαπηθεί το clean girl makeup, είναι η φρεσκάδα που αποπνέει. Θα λέγαμε ότι είναι το νέο συνώνυμο του “everyday makeup”. Παρατηρώντας την υλοποίηση της τάσης αρκετά συχνά, τα αποτελέσματα είναι αντίθετα από τα επιθυμητά. Υπερβολικά “γυαλιστερές” επιδερμίδες, αστραφτερά lip glosses και highlighters, δημιουργούν έναν καμβά που μόνο θελκτικός δεν μοιάζει. Για να πετύχεις ένα άψογο “καθαρό” look θα πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω steps:

  • Το skincare είναι το παν. Εστίασε στην καθημερινή βαθιά ενυδάτωση και αντιοξειδωτική προστασία. Συστατικά όπως ceramides, πεπτίδια, υαλουρονικό οξύ και βιταμίνη C είναι must για επιδερμίδα που ακτινοβολεί και αποτελεί τον τέλειο καμβά.
  • Λίγο concealer είναι αρκετό. Δεν υφίσταται “clean girl” look αν εφαρμόσεις foundation. Λίγο concealer για να καλύψεις πιθανές κοκκινίλες ή σπυράκια είναι υπερ-αρκετό. Εναλλακτικά, χρησιμοποίησε μια bb ενυδατική κρέμα ή αν είναι πρωί, αντηλιακό με χρώμα.
  • Δεν χρειάζεσαι highlighter. Η υπερβολική “λάμψη” στο πρόσωπο είναι στα big don’ts. Αφαιρούνται πόντοι κομψότητας και το τελικό effect μοιάζει περισσότερο ιδρωμένο, παρά φρέσκο. Άφησε την επιδερμίδα σου όσο πιο φυσική γίνεται. Less is more!
  • Προτίμησε διάφανο brow gel αντί για μολύβι φρυδιών. Στόχος του Clean girl makeup είναι ένας natural καμβάς. Και επειδή τα φρύδια παίζουν ρόλο στην πλαισίωση των χαρακτηριστικών επίλεξε ένα brow gel για να δημιουργήσεις ανοδικό βλέμμα και απόφυγε τα μολύβια με χρώμα.
  • Νatural touch στα ζυγωματικά. Οι έντονες αποχρώσεις σε blush, δεν ταιριάζουν στο εν λόγω makeup. Για να δώσεις φρεσκάδα στο πρόσωπο, επίλεξε ένα κρεμώδες blush σε γήινους τόνους και εφάρμοσε ελάχιστη ποσότητα στα ζυγωματικά και στη ράχη της μύτης.  
  • Nude lipstick. Επίλεξε ματ, ουδέτερες αποχρώσεις στα χείλη για ένα elegant look. Αν αγαπάς τη λάμψη, προτίμησε lip oil αντί για lip gloss. Προσφέρει smooth φινίρισμα και ταυτόχρονα φόρμουλα που περιποιείται τα χείλη.

Mικρο-τάσεις vs διαχρονικότητα

Σύμφωνα με την πλατφόρμα Trendanalytics, -που ανιχνεύει την απήχηση μέσα από συλλογή δεδομένων- τα περισσότερα trends που εμφανίζονται, χαρακτηρίζονται ως μικρο-τάσεις. Πολλές από αυτές, εμφανίζονται ακόμη και εβδομαδιαία σε social media, όπως το Tik Tok. Συνήθως, προκύπτουν ως “αντίδραση” σε αναρτήσεις των celebrities.

“Ο μέσος κύκλος ζωής μιας μικρο-τάσης κυμαίνεται γύρω στους έξι μήνες ή και λιγότερο, καθώς όσο πιο συγκεκριμένη είναι μια τάση, τόσο μικρότερη θα είναι η διάρκεια ζωής της”, αναφέρει σχετικά η επικεφαλής καινοτομίας και στρατηγικής του Trendalytics, Lauren Bitar. Όπως για παράδειγμα το strawberry makeup look που είδαμε το καλοκαίρι του 2023 και το latte makeup το φθινόπωρο.

To Clean Girl όμως, έχει μια φινέτσα που προσδίδει διαχρονική αξία. Και γι’αυτό το αγαπάμε. Είναι από τις τάσεις που άγγιξαν την κορυφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η λαμπερή, φυσική επιδερμίδα με ελάχιστο ή χωρίς μακιγιάζ είναι σημείο κατατεθέν. Στην εξίσωση συμπεριλαμβάνεται ένα γενικότερο “clean” lifestyle, προσανατολισμένο στην ευεξία. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα trends, το clean girl ποτέ δεν εξαφανίστηκε πλήρως. Τον Μάρτιο και τον Δεκέμβριο του 2023, οι αναζητήσεις πήραν ξανά ανοδική πορεία, σύμφωνα με την πλατφόρμα Trendalytics.

Altuzarra

Brands ομορφιάς στο παιχνίδι των τάσεων

Αγαπημένες φίρμες ομορφιάς, εισάγουν τις τάσεις στο marketing plan τους, δημιουργώντας περιεχόμενο επιρροής προκειμένου να αξιοποιήσουν αυτή τη δυναμική. Η Armani Beauty, για παράδειγμα, το περασμένο φθινόπωρο, χρησιμοποίησε μια ομάδα δημιουργών, συμπεριλαμβανομένης της Meredith Duxbury, για να πρωτοστατήσει σε μια καμπάνια με τίτλο “pumpkin spice latte makeup”.

H όρεξη των καταναλωτών για συνεχή νέα, είναι αυτή που τροφοδοτεί τον κύκλο των τάσεων. Η άνοδός τους, ωστόσο, δεν είναι τόσο σταθερή. Oι σταγόνες Bronzing -key product του latte makeup-, συνέχισαν να μένουν στο προσκήνιο ακόμα και μετά την κορύφωση της τάσης, σημειώνοντας κατά 218% αύξηση στις αναζητήσεις τους τελευταίους τρεις μήνες σε σύγκριση με πέρυσι.

Οι αναζητήσεις για το “clean girl makeup” παραμένουν αυξημένες κατά 29% από έτος σε έτος. Toν Ιανουάριο, ωστόσο, άρχισε να “απειλείται” με την εμφάνιση του “mob wife” look που τάραξε τα νερά χάρη στην σειρά του Netflix “Griselda” με πρωταγωνίστρια τη Sofia Vergara. Πρόκειται για μια bold, dark αισθητική που βρίσκεται στην αντίπερα όχθη από αυτή του clean girl. Aυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα, είναι ότι όλες οι τάσεις ανήκουν στο ίδιο οικοσύστημα και διαρκώς ανακυκλώνονται. Εμείς πιστεύουμε ακράδαντα, πως οτιδήποτε έχει στον πυρήνα του κομψότητα, θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στο προσκήνιο για πολύ καιρό.  


Φωτογραφίες, Altuzarra.

Κείμενο, Αναστασία Βαποράκη.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here