Ο Joe Wright μάλλον βρήκε το Βρετανό Πρωθυπουργό του για τη νέα του ταινία
Το γεγονός πως ο σκηνοθέτης του «Atonement» (2007) Joe Wright συνεργάζεται και πάλι με την εταιρεία Working Title για το πολεμικό δράμα «Darkest Hour» ήταν ήδη γνωστό. Σύμφωνα με καινούριες εξελίξεις, κοντά σε συμφωνία βρίσκεται και ο ηθοποιός Gary Oldman προκειμένου να υποδυθεί τον Winston Churchill.
To «Darkest Hour» τοποθετείται χρονικά το 1940, λίγο πριν το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και πιο συγκεκριμένα στις πρώτες μέρες του Churchill στη θέση του Βρετανού Πρωθυπουργού. Την περίοδο εκείνη ο Churchill δεχόταν πολλές πιέσεις από τη Γερμανία του Hitler προκειμένου στην ουσία να γίνει ανδρείκελο του Γ’ Ράιχ. Τελικά, όπως μας διδάσκει κι η Παγκόσμια Ιστορία, αντιστάθηκε στις πιέσεις με το γνωστό απόσπασμα του λόγου του όπου ανακοινώνει την απόφασή του στο Βρετανικό λαό:
«Θα πολεμήσουμε στη Γαλλία, θα πολεμήσουμε σε θάλασσες και ωκεανούς, θα πολεμήσουμε με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους αιθέρες, θα υπερασπίσουμε το νησί μας, ό,τι και να μας κοστίσει, θα πολεμήσουμε στους διαδρόμους προσγείωσης, θα πολεμήσουμε στα χωράφια και στους δρόμους, θα πολεμήσουμε στους λόφους. Δεν θα παραδοθούμε ποτέ!»
Στο κινηματογραφικό κομμάτι του θέματος τώρα…
Ο Joe Wright συνεργάζεται με τον υποψήφιο για Oscar Anthony McCarten («The Theory of Everything», 2014), που αναλαμβάνει καθήκοντα σεναριογράφου και παραγωγού του «Darkest Hour». Μάλιστα η ταινία ήταν κάτι σαν όνειρο του McCarten το οποίο πια πραγματοποιείται, μια που τα γυρίσματα αναμένονται να ξεκινήσουν τον Ιούλιο.
Η «ιδέα» της πρότασης να υποδυθεί ο Oldman τη χαρακτηριστική πολιτική φιγούρα ήρθε από την εταιρεία Working Title, η οποία είχε αναλάβει το «Tinker Tailor Soldier Spy» το 2011. Στην κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του John Le Carré o Oldman είχε υποδυθεί το George Smiley, κερδίζοντας και μία υποψηφιότητα για το Oscar Α’ Ανδρικού Ρόλου.
Για την ώρα ο Gary Oldman συμπρωταγωνιστεί με τους Kevin Costner και Ryan Reynolds στο θρίλερ «Criminal», το οποίο έκανε πρεμιέρα και στις ελληνικές αίθουσες.
Κείμενο: Αντιγόνη Αδαμοπούλου