Ο νέος αλγόριθμος του Instagram που εξοργίζει τους χρήστες

Τα post που κάνουμε πιθανώς να μην εμφανίζονται στο feed των followers μας, καθώς η εταιρεία θα αποφασίζει πλέον τη σειρά της εμφάνισής τους.

Χρήστες της διάσημης εφαρμογής φωτογραφιών από όλον τον κόσμο ωρύονται στο άκουσμα της νέας επέκτασης που, όπως όλα δείχνουν, έρχεται να φέρει τα πάνω κάτω στο διαδίκτυο. Μέχρι σήμερα, η εμφάνιση των φωτογραφιών ενός χρήστη στην πλατφόρμα εμφανίζεται βάσει χρονολογικής σειράς. Όταν τεθεί σε λειτουργία, όμως, το νέο σύστημα, η σειρά των post θα καθορίζεται από το ίδιο το Instagram.

Αυτό έμπρακτα σημαίνει ότι η εφαρμογή θα αποφασίζει ποια post θα δείχνει αλλά και με ποια σειρά αυτά θα εμφανίζονται, με βάση το ποια πιστεύει η ίδια ότι θα αρέσουν περισσότερο στον εκάστοτε χρήστη.

Αυτή η αλλαγή φυσικά δε φοβίζει μόνο τους «απλούς» χρήστες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή αλλά επίσης τους επαγγελματίες για τους οποίους αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς τους. «Κανείς δεν ξέρει ακόμα πως θα τους επηρεάσει, οπότε όλοι το βασίζουν σε αυτό που συνέβη με το Facebook και τρέχουν φοβισμένοι», δήλωσε ο CEO του Dolls Kill (ένα διαδικτυακό fashion brand με εκατοντάδες χιλιάδες followers στο Instagram), Bobby Farahi.

Αυτό που συνέβη με το Facebook είναι ότι στην αρχή παρότρυνε τις εταιρείες να αυξάνουν τους followers τους με καμπάνιες και διαφημίσεις, με το εύλογο επιχείρημα ότι όσο περισσότεροι είναι οι τελευταίοι, τόσο περισσότεροι θα ήταν αυτοί που θα έβλεπαν το «εμπόρευμα». Φυσικά, όμως, με το αζημίωτο, αφού οι καμπάνιες αυτές κοστίζουν αδρά στους αγοραστές τους. Δεν είναι παράλογο, λοιπόν, που τώρα οι επαγγελματίες φοβούνται μήπως συμβαίνει κάτι ανάλογο και στο Instagram.

Άλλοι πάλι κρατάνε μια λιγότερο επιθετική στάση, όπως για παράδειγμα ο CEO του site «Spoon University», σύμφωνα με τον οποίο το κλειδί είναι ο τρόπος προσέγγισης του κάθε χρήστη. «Εάν παίξεις το παιχνίδι και φτιάξεις ένα βίντεο όπως το θέλουν, δίνουν προτεραιότητα στο post. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε την αξία του «Like» στο μέλλον».

Τελικά, βέβαια, και καθώς δεν το έχουμε δει στην πράξη, το αν θα μας επηρεάσει και σε τι βαθμό ο νέος αλγόριθμος στη χρήση του Instagram, μένει να κριθεί εκ του αποτελέσματος. Προς το παρόν, αναμένουμε.

Κείμενο: Νατάσσα Σχοινά

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here