Σπύρος Χάλαρης: Εικόνες που διηγούνται ιστορίες

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σπύρος Χάλαρης θεωρείται διεθνώς ως ένας από τους πιο επιτυχημένους illustrators και art directors της γενιάς του. Ανάμεσα στους καταξιωμένους πελάτες του, περιλαμβάνονται έντυπα όπως οι New York Times και η Washington Post. Οίκοι πολυτελείας όπως Dior, Prada και Emporio Armani αλλά και κορυφαία luxury brands όπως Shiseido, Harrods, και Bergdorf Goodman.

Εστιασμένος στην τέχνη της εικονογράφησης, ο Σπύρος ξεκίνησε τις σπουδές του από την AKTO. Όμως δεν έμεινε εκεί. Συνέχισε δυναμικά στο τμήμα γραφιστικής του Middlesex University. Και έκανε το μεταπτυχιακό του στο University of the Arts του Λονδίνου.

Τα περιζήτητα illustrations του Σπύρου Χάλαρη

Προσωπικό και ευδιάκριτο, το δημιουργικό όραμα του Χάλαρη δεν έμεινε κρυμμένο σε συρτάρια. Επικοινωνήθηκε στα social media και διεκδίκησε από νωρίς το ενδιαφέρον των decision makers. Το πράσινο φως που τόνωσε την αυτοπεποίθηση του ήρθε τον πρώτο χρόνο των σπουδών του από την ομάδα της φίρμας Tom Ford Beauty. «Ήταν μια πρόταση συνεργασίας για ένα μικρό project. Όμως για εμένα σήμαινε πολλά. Το να ανακαλύπτω ότι υπήρχε ήδη ενδιαφέρον στη δουλειά μου από ένα τόσο σημαντικό brand, τόνωσε σημαντικά την αυτοπεποίθησή μου.» δήλωνε πριν χρόνια ο Χάλαρης στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Commarts.

Εγκατεστημένος στη Νέα Υόρκη, ανάμεσα στις πρόσφατες δουλειές του, ο illustrator ξεχωρίζει τρεις συνεργασίες. Εκείνη με τον οίκο Emporio Armani το 2020, τη συνεργασία του 2019 με το Evian Resort και την δημιουργία δύο capsule collections με τυπώματα φτιαγμένα ειδικά για το brand Pennyblack της φίρμας Max Mara.

«Τους τελευταίους μήνες δουλεύω σε συνεργασία με τον Ελβετικό οίκο κοσμημάτων Boghossian. Παράλληλα ετοιμάζω την νέα χριστουγεννιάτικη Holiday καμπάνια του διάσημου οίκου vegan προϊόντων ομορφιάς Drunk Elephant.» λέει ο Σπύρος Χάλαρης μιλώντας στο Beauté. «Ταυτόχρονα προχωράω δύο διαφορετικά προσωπικά project. Πρόκειται να παρουσιαστούν σε εκθέσεις στη Νέα Υόρκη κοντά στα τέλη της χρονιάς.»

Το κείμενο της Λένας Παπαχριστοφίλου δημοσιεύεται στην ενότητα Creative Minds του BEAUTÉ Μαΐου.

Ξεφύλλισε την online εκδοχή της έντυπης έκδοσης κάνοντας κλικ εδώ.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here