Bottega Veneta Summer ’24: Μήνυμα αφιλτράριστης ανεμελιάς

Bottega Veneta ss24

Χρώματα που μας ταξιδεύουν στους πολιτισμούς του κόσμου, παραδόσεις που συναντούν το σήμερα και μοιάζουν πιο επίκαιρες από ποτέ. Η συνεχής περιπλάνηση στις τέσσερεις γωνιές του πλανήτη και η εσωτερική αναζήτηση γίνονται σημείο εκκίνησης στη νέα καμπάνια του Matthiew Blazy για τη συλλογή Bottega Veneta Summer ’24 που φωτογραφήθηκε με φόντο σουρεαλιστικά γλυπτά εγκαταστημένα σε δημόσιους χώρους του Τόκιο. Ανατολή και Δύση ανταμώνουν έχοντας τόσα πολλά να πουν. Η μόδα φέρνει κοντά τους πολιτισμούς.

Ας χαλαρώσουμε λίγο

Η καμπάνια της κολεξιόν Bottega Veneta Summer ’24 είναι κάλεσμα για την υιοθέτηση μιας παιχνιδιάρικης οπτικής, που μας ωθεί να χαλαρώσουμε στιλιστικά. Να δούμε τους ενδυματολογικούς κώδικες κάτω από ένα φρέσκο, παιχνιδιάρικο πρίσμα. Η επιλογή της παιδικής χαράς ως κεντρικό θέμα της καμπάνιας επικοινωνεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Είναι κάλεσμα για να απαλλαγούμε από οτιδήποτε ψεύτικο και δήθεν. Το ζητούμενο είναι η επιστροφή στην αφιλτράριστη αυθεντικότητα. Μέσα από κάθε νέα εμπειρία ας κρατήσουμε ότι μας κάνει καλύτερους. Ας αποδεχτούμε τον εαυτό μας, ας τον αγαπήσουμε. Ήρθε η ώρα να ξαναβρούμε τη παιχνιδιάρικη πλευρά μας.

Bottega Veneta ss24, photo: Alec Soth. Hair: Duffy. Makeup: Hiromi Ueda

Αφιλτράριστη αυθεντικότητα

Η αισθητική Bottega Veneta εξελίσσεται μέσα από διάλογο, πειραματισμούς και αλλαγές. Παραμένοντας εστιασμένος στον συνδυασμό κορυφαίας Ιταλικής δεξιοτεχνίας και ασυμβίβαστου νεωτερισμού, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Bottega Veneta, Matthiew Blazy τολμά. Και όπως είναι γνωστό η τύχη ευνοεί πάντα τους τολμηρούς.

Ανέμελο μήνυμα από το Τόκιο

Το ενδυματολογικό αφήγημα που έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο με τη παρουσίαση της συλλογής Bottega Veneta ss24 στo Μιλάνο ολοκληρώνεται με μια καμπάνια που αντανακλά το νέο όραμα του Matthiew Blazy. Ο Blazy γνωρίζει καλά τις κλισέ παραμέτρους των φωτογράφων μόδας, έτσι για την νέα καμπάνια επέλεξε να συνεργαστεί με τον καταξιωμένο εικαστικό φωτογράφο Alex Sloth, έργα του οποίου μπορεί να απολαύσει κανείς στην περίφημη Sean Kelly Gallery της Νέας Υόρκης.

Η ματιά του Soth έδωσε άλλη διάσταση στις λήψεις της καμπάνιας που αποτυπώνει ανέμελες stylish στιγμές στις παιδικές χαρές της μητρόπολης του Τόκιο. “Μια Οδύσσεια: ένα ταξίδι απελευθερωτικό και παράλληλα ελπιδοφόρο. Η παιδική χαρά είναι ένας τόπος ελευθερίας, χαράς, πειραματισμού και ανακάλυψης. Είναι ο χώρος που μπορείς να εφεύρεις την δική σου περιπέτεια, να πάρεις ρίσκα και να ζήσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους”, δήλωσε ο Blazy.

Bottega Veneta ss24, photo: Alec Soth. Hair: Duffy. Makeup: Hiromi Ueda

Ευρηματικοί συνδυασμοί και cool αξεσουάρ

Ένα μονόχρωμο office look αποκτά μια νέα διάσταση με μία oversize multicolor τσάντα. Παλτό με κρόσσια και φορέματα με πομ-πομ σπάνε την μονοτονία της καθημερινότητας. Μας παρασύρουν να τολμήσουμε, να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Η φαντασία και η δημιουργικότητα δεν γνωρίζουν όρια και συμβάσεις. Μια πειραγμένη καπαρντίνα σε γήινους τόνους απογειώνεται με ένα ζευγάρι ψαγμένα mules. Ένα κοντό μαύρο φόρεμα, μεταμορφώνεται συνδυασμένο με μια τεράστια ψαθωτή τσάντα. Τα extravagant αξεσουάρ είναι ότι ακριβώς χρειάζονται τα ψαγμένα casual looks της νέας σαιζόν. Η διάθεση αλλάζει. Η ανεμελιά μας κατακλύζει. Το παιδί που κρύβουμε μέσα μας θέλει να μείνει εδώ! στην παιδική χαρά του Matthiew Blazy, του Alec Sloth και του οίκου Bottega Veneta.



Φωτογραφικό υλικό Bottega Veneta.
Καλλιτεχνική διεύθυνση Matthiew Blazy
Φωτογραφίες, Alec Soth.

Κείμενο, Πηνελόπη Παπανικολάου.
@pinelopi_papanikolaou

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here