Νever give up: Οι προσπάθειες της Victoria Beckham επιτέλους αποφέρουν καρπούς

Mετά από δεκαετίες στο “κόκκινο” οι προσπάθειες της Victoria Beckham γίνονται επιτέλους καρποφόρες δίνοντας ελπίδα σε όλους εμάς, πως η σκληρή δουλειά και το “never give up”, μπορούν στο τέλος να μας δώσουν αυτό για το οποίο έχουμε παλέψει. Στην επιτυχία των εταιρειών της Victoria Beckham καθοριστικό ρόλο έχει παίξει η παρουσίαση της πιο πρόσφατης κολεξιόν της στα πλαίσια του Paris Fashion Week, η “εκτόξευση” της σειράς VB Beauty και η ηχηρή νέα συνεργασία του brand με τα ρολόγια πολυτελείας Breitling.

Κερδοφορία… σχεδόν 15 χρόνια μετά   

Μοιάζει σαν να πέρασαν αιώνες από τότε που η Victoria Beckham -που έγινε γνωστή ως Posh στο συγκρότημα Spice Girls- “εισέβαλλε” στο κόσμο της μόδας με μια συλλογή 10 φορεμάτων στη Νέα Υόρκη. Η βιομηχανία ήταν δύσπιστη απέναντι της αλλά σύντομα αυτό άλλαξε. Δυστυχώς, ταλαιπωρήθηκε αρκετά στο πέρασμα των χρόνων φέρνοντας κακά αποτελέσματα και τεράστια ζημία.

Paris Fashion Week ss24

Το 2019 άρχισαν να γίνονται κάποιες εσωτερικές αλλαγές που σηματοδότητσαν μια νέα εποχή ανοδικής πορείας. Πλέον η Victoria Beckham “γιορτάζει’’ τη κερδοφορία της επωνυμίας της μετά από 14 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τα έσοδα της VB αυξήθηκαν κατά 44% στα 58,8 εκατ. £ το 2022, έναντι 40,9 εκατ. £ το 2021.

Οι λειτουργικές ζημίες μειώθηκαν σημαντικά από έτος σε έτος. Συγκεκριμένα, από 3,9 εκατ. £ σε 0,9 εκατ. £. Καθοριστική σημασία, στη θετική εξέλιξη έπαιξε το τελευταίο fashion show της Victoria στο Παρίσι σε συνδυασμό με το λανσάρισμα τριών unisex αρωμάτων.

Τα unisex αρώματα της VB Beauty, photo: Steven Klein.

Victoria Beckham Beauty 

Η σειρά με προϊόντα ομορφιάς της Victoria Beckham, ήταν ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε. Ήθελε όμως να τελειοποιήσει το εγχείρημά της και τελικά αυτό είχε θετικό αντίκτυπο ξεπερνώντας κάθε προσδοκία. Αποκορύφωμα η κυκλοφορία τριών unisex αρωμάτων εμπνευσμένα από προσωπικές στιγμές της Victoria στο παρελθόν.

Σε συνεργασία με τον αρωματοποιό Jérôme Epinette, δημιούργησαν μαζί το Portofino ’97, το Suite 302 και το San Ysidro Drive. Αρώματα που εξιστορούν ιστορίες από τη ζωή της. Άλλα beauty products που αγαπήθηκαν ήταν η Signature μάσκαρα Vast Lash Mascara, το Smoky Eye Brick και το Posh Lipstick in Twist. Όπως και το Reflect Highlighter in Pearl και το Instant Brightening Waterline Pencil.

Breitling X Victoria Beckham campaign

Breitling X Victoria Beckham              

Οι επιχειρηματικές δράσεις της Beckham δε σταματούν εδώ. Μέσα στον Φεβρουάριο, αναμένεται να κυκλοφορήσει μια limited edition σειρά ρολογιών (1500 κομμάτια) σε συνεργασία με την Breitling. Tα ρολόγια διατηρούν τα κλασικά χαρακτηριστικά του γνωστού μοντέλου Chronomat, από ανοξείδωτο ατσάλι ή από κίτρινο χρυσό.

Tο μεταλλικό βραχιόλι rouleaux και τα raised rider tabs δίνουν μια φρεσκάδα με διάφορες αποχρώσεις στο εσωτερικό του ρολογιού όπως mint, midnight blue, γκρί και μπεζ. Εμπνευσμένη από την τελευταία της συλλογή ss24, τη μινιμαλιστική αισθητική και το ανδρόγυνο στυλ, η Victoria έβαλε στα πολυτελή ρολόγια την διακριτική, σχεδόν ανεπαίσθητη υπογραφή της.


Kεντρική φωτογραφία, Victoria Beckham.

Κείμενο, Ευτυχία Αναγνωστάκη.

@anagnwstaki_ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here