Ο φρέσκος ορισμός του namedropping
Με σύμβολο και λάβαρο το γράμμα F, με έμφαση στο L και το V, με μεγάλα G οι καινούριες τσάντες λογοτύπων μοιάζουν να βγάζουν τη γλώσσα στα τελευταία χρόνια που μας ήθελε διακριτικούς στις εμφανίσεις μας. Μπορεί να το επιλέγαμε, αλλά δεν το λέγαμε, απλούστατα επειδή η εποχή το απαιτούσε, μάλλον σαν ένα αντίδοτο απέναντι στην κραυγαλέα εποχή των 90’s, όπου τα λογότυπα αποτελούσαν σύμβολο κύρους και γούστου. Πλέον όμως οι δισταγμοί τέλος ειδικά όταν οίκοι όπως Fendi, Loewe και Gucci έχουν τόσο δελεαστικές προτάσεις όσο αυτές που θα δείτε παρακάτω. Κανόνας για να τις κρατάτε δεν υπάρχει εκτός από καλή διάθεση και μπόλικο χιούμορ.
Σε πράσινη εκδοχή από την Gucci
Μαύρο και χρυσό από τον οίκο Lanvin
Μια πιο αθλητική εκδοχή από την ισπανική Loewe