Πες όχι στο ozempic με πέντε εναλλακτικά αδυνατιστικά ροφήματα

Michail Nilov, Pexels

Το Ozempic έχει προκαλέσει φρενίτιδα παγκοσμίως. Αν και πρόκειται για ένα φάρμακο που δημιουργήθηκε για τη θεραπεία του διαβήτη βοηθώντας τους ασθενείς να ρίξουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γρήγορα άρχισε να χρησιμοποιείται για την απώλεια βάρους. Παρά τα θεαματικά αποτελέσματα, δε παύει να είναι ένα ιατρικό σκεύασμα που ενέχει κινδύνους. Γι΄αυτό, βρήκαμε εναλλακτικά αδυνατιστικά ροφήματα που θα αντικαταστήσουν το ozempic και θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους με ασφαλή τρόπο.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το οzempic

Oprah Winfrei, Kate Winslet, Kylie Jenner, Κim Kardashian και Elon Mask, είναι από αυτούς που έχουν παραδεχτεί ότι για να χάσουν περιττά κιλά χρησιμοποίησαν ozempic. Το φάρμακο,-το οποίο διατίθεται μόνον με ιατρική συνταγή- είναι εγκεκριμένο από τον FDA για τη θεραπεία του διαβήτη τύπου 2. Το δραστικό συστατικό του φαρμάκου είναι η σεμαγλουτίδη. Ένας αγωνιστής του πεπτιδίου-1 (GLP-1) που μοιάζει με γλυκαγόνο και δρα όπως η ορμόνη GLP-1. Απελευθερώνεται δηλαδή στο πεπτικό σύστημα όταν τρώμε. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ρυθμίζει το βάρος καθώς δίνει στον εγκέφαλο το μήνυμα του κορεσμού. Ταυτόχρονα, καθυστερεί την κένωση του στομάχου και μειώνει το σάκχαρο στο αίμα.

Ο όρος “after Ozempic body” χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν κάποιος χάνει πολύ γρήγορα βάρος, οι εικασίες για τη μέθοδο αδυνατίσματος που ακολούθησε εκτοξεύονται στα ύψη. Το hashtag #Ozempic στο Tik Tok, έχει συγκεντρώσει πάνω από 274 εκατομμύρια προβολές. Οι αναζητήσεις στη Google είναι επίσης σε άνοδο. Όλα αυτά, αποδεικνύουν ότι υπάρχει μια ακόρεστη επιθυμία του κόσμου να μάθει περισσότερα. Γι’ αυτό, σου προτείνουμε να φροντίσεις με φυσικούς τρόπους το σώμα σου, “βομβάρδισέ το” με βιταμίνες και εναλλακτικά αδυνατιστικά ροφήματα που σου προτείνουμε και απόφυγε το ozempic.

Mike Jones, Pexels

ΟatZempic

Tο “OatZempic”, είναι ένα από τα ροφήματα που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους χωρίς ιατρικά σκευάσματα. Θα χρειαστείς: 1/2 φλιτζάνι βρώμη με 1 φλιτζάνι νερό, 1/2 χυμό λάιμ και κανέλα (προαιρετικά) για γεύση όλα αλεσμένα στο μπλέντερ. Μπορείς να προσθέσεις και μισό μήλο. Θεωρείται μια τέλεια εναλλακτική λύση αντί το Ozempic, καθώς χορταίνει και περιορίζει την όρεξη.

Uma’s Kitchen Experiments

Ινδικό φραγκοστάφυλλο & τζίντζερ

Το Amla, γνωστό και ως ινδικό φραγκοστάφυλο, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της πέψης των υδατανθράκων, πράγμα πολύ σημαντικό κατά τη διαδικασία απώλειας βάρους. Σε συνδυασμό με τζίντζερ, ο μεταβολισμός ενεργοποιείται και οι καύσεις αυξάνονται. Θα χρειαστείς: Μισό φλιτζάνι άμλα ψιλοκομμένο, 1 κ.γ. χοντροκομμένο τζίντζερ, 1 ½ φλιτζάνι νερό, 1/4 κ.γ. αλάτι. Πρόσθεσε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και επιπλέον πάγο ώστε να το απολαύσεις δροσερό.

Justine Cooks

Σπόροι chia & λεμόνι

Οι σπόροι chia, έχουν γίνει από τα πιο δημοφιλή superfoods. Eμπλουτίζουν τη διατροφή με φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες και συμβάλλουν στην πέψη και στην υγεία της καρδιάς. Συνδύασέ το με λεμόνι, για να δημιουργήσεις ένα ισχυρό αποτοξινωτικό ρόφημα γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Θα χρειαστείς: Ένα φλιτζάνι νερό, μισό ξυλάκι κανέλα, φρεσκοστυμμένο χυμός από μισό λεμόνι, μισό κ.γ μέλι (προαιρετικά), μισό κ.γ. σπόροι chia και ένα φλιτζάνι νερό για να μουλιάσουν 10 έως 20 λεπτά. Το συγκεκριμένο ρθα πρέπει να το βράσεις για 5 λεπτά και να το απολαύσεις ζεστό.

Cup of Couple, Pexels

Μήλο, ακτινίδιο & σπανάκι

Οι πράσινοι χυμοί είναι γνωστοί για τα ευεργετικά τους οφέλη. Φρούτα πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως το ακτινίδιο και το μήλο μαζί με σπανάκι ευνοούν τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Το σπανάκι μάλιστα, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε σίδηρο, β-καροτένιο βιταμίνες C, Ε και Κ, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και μαγνήσιο .

Θα χρειαστείς: 2 μεγάλα πράσινα μήλα, καθαρισμένα και κομμένα σε φέτες, 2 ώριμα ακτινίδια καθαρισμένα, 2 φλιτζάνια φύλλα φρέσκου σπανακιού, ½ αγγούρι, ξεφλουδισμένο και κομμένο σε φέτες, ½ λεμόνι, καθαρισμένο, ένα μικρό κομμάτι φρέσκιας ρίζας τζίντζερ (περίπου 1 ίντσα), ξεφλουδισμένο, λίγα φύλλα μέντας για επιπλέον φρεσκάδα (προαιρετικά). Τοποθέτησε όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ.

Laark Studio, Pexels

Αβοκάντο, τζίντζερ, γκρέιπφρουτ, παντζάρι & κόλιανδρος

Ενεργοποίησε τον μεταβολισμό σου με ένα εξαιρετικό smoothie με κόλιανδρο, το οποίο βοηθά στην αποβολή των βαρέων μετάλλων, φύλλα παντζαριού πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, αντιμικροβιακό τζίντζερ, πλούσιο σε καλά λιπαρά αβοκαντο και αντιοξειδωτικό γκρέιπφρουτ,

Θα χρειαστείς: 1 φλιτζάνι ζεστό νερό, 1 κ.σ. φρέσκο τζίντζερ κομμένο σε κύβους, 1 ξυλάκι κανέλας σπασμένο, ½ γκρέιπφρουτ καθαρισμένο και κομμένο στα 4, 1½ φλιτζάνι φύλλα παντζαριού, 2 κλωνάρια φρέσκο κόλιανδρο. Βάλε σε ένα ένα μεγάλο δοχείο ανάμειξε το νερό, το τζίντζερ και την κανέλα και άφησέ τα όλη τη νύχτα στο ψυγείο. Την επόμενη μέρα, σούρωσε και πάρε το υγρό. Έπειτα βάλ’το στο μπλέντερ και πρόσθεσε το γκρέιπφρουτ, τα φύλλα από παντζάρι και τον κόλιανδρο και ανακάτεψε καλά.


Κεντρική φωτογραφία, Mikhail Nilov / Pexels.

Κειμενο, Αναστασία Βαποράκη.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here