Δύο ασκήσεις Aqua Yoga για όλους μας…

Στη διάρκεια των διακοπών -αλλά και αργότερα- μη χάσετε την ευκαιρία να γυμναστείτε στο νερό της θάλασσας ή της πισίνας. Η aqua yoga χρησιμοποιεί το υδάτινο περιβάλλον σε μια πρωτοποριακή προσέγγιση για καλή υγεία αλλά και απόλυτη ισορροπία σε σώμα και νου.

Τι προσφέρει: Το πρόγραμμα που ακολουθεί, προσφέρει στάσεις τεντώματος και ισορροπίας που συσφίγγουν τους μυς, αυξάνουν την ελαστικότητα και ηρεμούν το νου. Η aqua yoga συνδυάζει αργά τεντώματα με τη χρήση αναπνοών και χαλάρωσης, ενώ το νερό ασκεί αντίσταση στους μυς ώστε να τονώνονται.

Το σώμα χάνει τη βαρύτητά του στο νερό, έτσι τεντώματα τα οποία στο έδαφος θα ήταν σχεδόν ανέφικτα για κάποιους, επιτυγχάνονται χωρίς κόπο. Οι κινήσεις των χεριών και των ποδιών γίνονται πιο μαλακές στο νερό και έτσι περιορίζονται η καταπόνηση και η πιθανότητα τραυματισμού.

ΘΕΤΙΚΑ της Aqua Yoga

-Λόγω της αντίστασης του νερού καίγονται περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο.

-Μειώνεται η καταπόνηση στις αρθρώσεις, τα κόκαλα και το μυϊκό ιστό.

-Καταπληκτικός τρόπος για τους υπερηλίκους να παραμείνουν γυμνασμένοι, χωρίς να υπόκεινται σε τραυματισμούς που οφείλονται στη σκληρότητα του εδάφους.

-Λόγω της ηρεμιστικής επίδρασης που έχει το νερό στο σώμα.

Είναι, επίσης, θεραπευτική για: μυϊκούς και αρθριτικούς πόνους, προβλήματα μέσης ή στάσης του σώματος, δυσκαμψία λόγω παχυσαρκίας, καρδιακές και κυκλοφορικές δυσλειτουργίες, αναπνευστικά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένου του άσθματος, ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού, στρες, αϋπνία και οίδημα λόγω εγκυμοσύνης.

Η aqua yoga ταιριάζει σχεδόν σε όλους: Νέους και ηλικιωμένους, άντρες και γυναίκες, υγιείς και αρρώστους, γυμνασμένους και αγύμναστους, κολυμβητές και μη.

Επωφεληθείτε από τις ιαματικές ιδιότητες του νερού και την αναζωογονητική επίδραση της γιόγκα μέσα από τις ακόλουθες ασκήσεις

Άσκηση 1: Στάση τεντώματος του ποδιού μπροστά

Σταθείτε στην όρθια στάση με το νερό στο ύψος του στήθους και με τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα της λεκάνης. Προσηλώστε το βλέμμα σε ένα σταθερό σημείο.

Λυγίστε το δεξί γόνατο φέρνοντας το μηρό κοντά στην κοιλιά. Τεντώστε το δεξί πόδι μπροστά και πάνω όσο μπορείτε. Λυγίστε το γόνατο και τέντωσε ξανά μπροστά. Επαναλάβετε δέκα φορές με το κάθε πόδι. Αναπνεύστε κανονικά σε όλη τη διάρκεια της πρακτικής.

Άσκηση 2: Στάση τεντώματος του ποδιού στο πλάι

Όπως και στην προηγούμενη άσκηση, σταθείτε στην όρθια στάση με το νερό στο ύψος του στήθους. Στηριχτείτε στο αριστερό πόδι και ανοίξτε το δεξί πόδι στο πλάι και όσο πάνω μπορείτε, μέχρι εκεί που δεν χάνετε την ισορροπία σας.

Το δεξί χέρι κινείται και αυτό αντίστοιχα πάνω από το δεξί πόδι. Κάντε μέχρι δέκα φορές με το δεξί και δέκα με το αριστερό πόδι. Αναπνεύστε ρυθμικά σε όλη τη διάρκεια.

 

Το νερό λειτουργεί σαν μαξιλάρι, επιτρέποντας ακόμα και σε αυτούς που πάσχουν από χρόνιους πόνους από ατύχημα ή αρρώστια να συμμετάσχουν πλήρως. Οι ασκήσεις της aqua yoga μπορούν να γίνουν σε πισίνα ή σε θάλασσα όπου υπάρχει σταθερό αμμώδες υπέδαφος.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here