Έξι πρωινές συνήθειες για μία αρμονική καθημερινότητα

Οι τρελοί ρυθμοί της καθημερινότητάς μας είναι ένας βασικός λόγος που στο τέλος της ημέρας νιώθουμε «στεγνοί» από ενέργεια και διάθεση. Η αλήθεια, όμως, είναι πως ξεχνάμε πως μπορούμε να δώσουμε εμείς το δικό μας ρυθμό στη ρουτίνα μας. Αρκεί να υιοθετήσουμε και να τηρήσουμε με (σχεδόν θρησκευτική) ευλάβεια μερικές συνήθειες. Αυτές μακροπρόθεσμα θα μας βοηθήσουν ώστε να κάνουμε τη μέρα να κυλήσει με ηρεμία και δημιουργικότητα.

01 Βρείτε ένα «ιερό» μέρος. Επιλέξτε ένα μέρος του σπιτιού όπου μπορείτε να μόνοι… με τον εαυτό σας. Μπορεί να είναι το υπνοδωμάτιο ή ένα αγαπημένο σημείο στον κήπο. Τοποθετήστε ο,τιδήποτε γεννά μέσα σας μία αίσθηση έμπνευσης κι ομορφιάς, όπως έναν πίνακα ή φυτά. Σκεφτείτε πως αυτό το σημείο θα είναι προέκταση του νου και της ψυχής σας. Στόχος είναι το περιβάλλον γύρω σας να αντικατοπτρίζει τις ιδιότητες που θέλετε να ενισχύσετε.

02 Φροντίστε να ενυδατώνεστε και να το εκτιμάτε. Μετά από έναν καλό ύπνο, μία γενναιόδωρη ποσότητα νερού με λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού είναι ό,τι καλύτερο μπορείτε να προσφέρετε στο σώμα σας. Πάρτε το χρόνο σας ώστε να εκτιμήσετε το καθαρό νερό που φτάνει στο ποτήρι σας. Αυτή η τελετουργία εκτίμησης πως μπορείτε να ικανοποιήσετε μία από τις βασικές ανάγκες θέτει τις βάσεις για να ξεκινήσετε με αρμονία τη μέρα σας. Γενικότερα έχετε κατά νου πως εκτιμώντας όσα έχουμε μας βοηθούν να επιτύχουμε τους στόχους μας και να πραγματοποιήσουμε τις επιθυμίες μας.

03 Αφιερώστε λίγο χρόνο για απόλυτη ησυχία. Έστω για πέντε λεπτά, μείνετε στο ιερό σας μέρος μακριά από σκέψεις. Επικεντρωθείτε απλά στο ρυθμό της αναπνοής σας κι εμποδίστε την τάση να ασχοληθείτε με τις σκέψεις που εισβάλλουν στο μυαλό σας. Αυτές οι στιγμές απόλυτης ησυχίας οδηγούν σε νηφαλιότητα και διορατικότητα, ιδιότητες απαραίτητες για να συνεχίσουμε τη μέρα μας.

14569573_1082113918551893_141352495_n

04 Κινηθείτε για ενέργεια νου και σώματος. Μπορεί να είναι ένας περίπατος. Μπορεί να είναι απλές διατάσεις yoga. Ό,τι κι αν επιλέξετε, φροντίστε να κινείστε το πρωί. Ενεργοποιήστε την κυκλοφορία του αίματός σας και θέστε σε λειτουργία τους μύες σας. Έτσι θα είστε γεμάτοι ενέργεια σε σωματικό επίπεδο αλλά και θα αναζωογονηθείτε πνευματικά.

05 Ορίστε έναν στόχο. Γράψτε στο ημερολόγιό σας ή σ’ ένα κομμάτι χαρτί το στόχο της ημέρας. Μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, όπως να αφιερώσετε χρόνο σε κάτι δημιουργικό. Αφιερώστε λίγο χρόνο ώστε να αφομοιώσετε την επιθυμία σας, ώστε να «έλξετε» την ενέργεια του σύμπαντος και να υποδεχθείτε την πραγματοποίηση του στόχου σας όταν αυτή επιτευχθεί.

06 Φροντίστε να τρέφεστε σωστά. Ναι, πάλι για τη σημασία του πρωινού θα μιλήσουμε! Συγκεκριμένα για τη σημασία του να απολαμβάνετε το πρωινό σας – άλλωστε το επιζητούν νους και σώμα. Μη βιάζεστε να φάτε τα δημητριακά σας ή να πιείτε το χυμό σας, αφοσιωθείτε στην ιεροτελεστία της προετοιμασίας και του φαγητού κι εκτιμήστε αυτό που βρίσκεται στο τραπέζι σας. Έτσι δίνετε 100% την απαραίτητη ενέργεια στο σώμα σας και παράλληλα ξεκινάτε κι ολοκληρώνετε τη μέρα σας με περισσότερη ηρεμία και αρμονία.

Δεν είναι και τόσο δύσκολες, τι λέτε κι εσείς;

Κείμενο: Αντιγόνη Αδαμοπούλου

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here