Σωστή διατροφή για μετά τη γυμναστική

Πέντε τροφές ιδανικές για να σας ενισχύσουν

Από το σπίτι στη δουλειά, από τη δουλειά στο γυμναστήριο (έστω, κάποιες από εμάς!)… Η μέρα μας είναι γεμάτη και θα ήταν μεγάλη αμέλεια να μην επιλέγουμε τις σωστές τροφές που μπορούν να μας προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια. Αν, λοιπόν, συνηθίζετε τις τακτικές επισκέψεις στο γυμναστήριο ή παίρνετε τους δρόμους για jogging, δείτε τις πέντε τροφές που θα «γεμίσουν τις μπαταρίες σας» αμέσως μετά.

01 Μπανάνες. Αποτελούνται κυρίως από ίνες και σάκχαρα, όπως γλυκόζη και φρουκτόζη. Αυτά τα συστατικά είναι που κάνουν τις μπανάνες μία εξαιρετική πηγή ενέργειας, ενώ ακόμη ικανοποιούν το αίσθημα κορεσμού. Περιέχουν τους υδατάνθρακες που χρειάζεστε μετά την άσκησή σας και βοηθούν στην αναδόμηση των ιστών. Ό,τι πρέπει για να προσθέσετε στο smoothie σας ή στο μπολ των δημητριακών σας. Φυσικά, χάρη στη φλούδα τους, μπορείτε να τις πάρετε μαζί σας οπουδήποτε!

02 Αυγά. Από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών, τα αυγά μπορούν να σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε μέσα στη μέρα. Τα αυγά σας παρέχουν το 30% της ημερήσιας συνιστάμενης ποσότητας πρωτεϊνών σύμφωνα με τους διατροφολόγους, ενώ τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν αναπληρώνουν την ενέργειά σας. Είτε βραστά είτε σε ομελέτα, βάλτε τα αυγά στη διατροφή σας και νιώστε τη διαφορά.

03 Σοκολατούχο γάλα. Δεν το περιμένατε, ε; Κι όμως, το σοκολατούχο γάλα όχι μόνο καλύπτει τη «λιγούρα» για γλυκό, αλλά είναι μία άμεσα δραστική πηγή ενέργειας. Ένα ποτήρι μετά τη γυμναστική σας αναπληρώνει την ενέργεια που ξοδέψατε χάρη στο σύμπλεγμα βιταμινών Β που περιέχει και που βοηθά στο μεταβολισμό των τροφών. Μπορείτε να προσθέσετε λίγη σκόνη κακάο στο smoothie που πίνετε μετά τη γυμναστική σας. Μην πάρετε θάρρος, όμως και μετά τη γυμναστική εκμεταλλευτείτε το σοκολατούχο γάλα για να τσακίσετε μπουγάτσα!

04 Φακές. Χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε ίνες, οι φακές ικανοποιούν το αίσθημα κορεσμού κι ισορροπούν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. Επίσης, ο σίδηρος που περιέχουν διευκολύνουν την κυκλοφορία του οξυγόνου στο σώμα που είναι βασικό για να νιώθετε περισσότερη ενέργεια. Μια χούφτα φακές στη σαλάτα ή τα ζυμαρικά σας το μεσημέρι είναι μία καλή ιδέα για γεύμα που θα σας χαρίσει ενεργητικότητα.

05 Ginseng. Αν κι είναι πιο διαδεδομένο στην Ανατολή, το ginseng είναι ένας εξαιρετικός παράγοντας ενίσχυσης σώματος και νου. Εκτός του ότι είναι ένα απαραίτητο τρόφιμο ενάντια στην κόπωση, το ginseng βελτιώνει τη νοητική λειτουργία ώστε να μπορείτε να σκέφτεστε πιο καθαρά μέσα στη μέρα. Βάλτε λίγο στο τσάι σας ή προσθέστε το σε μία αχνιστή κοτόσουπα.

Καλή όρεξη!

Κείμενο: Αντιγόνη Αδαμοπούλου

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here