Σπιρουλίνα: Γιατί και πώς να τη χρησιμοποιήσουμε;

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η καλή διατροφή είναι ζωτικής σημασίας για καλή υγεία, βέλτιστη ανάπτυξη του οργανισμού και προστασία από ασθένειες.

Αν και διαβάζουμε σχετικά με τη σπιρουλίνα τα τελευταία μόνο δέκα χρόνια στις σελίδες των περιοδικών για σχεδόν δέκα χρόνια, η ιστορία της ξεκινά πριν από3 δισεκατομμύρια χρόνια. Αναπτύσσεται φυσικά σε λίμνες κοντά στον Ισημερινό, την Ινδία, το Τσαντ και το Μεξικό.
Πολλές ασθένειες όπως ο διαβήτης, η υπέρταση και οι καρδιοαγγειακές παθήσεις, έχουν ως γενεσιουργό αιτία την αλλαγή του τρόπου ζωής του ανθρώπου και κυρίως σχετίζονται με την χαμηλής ποιότητας διατροφή και την έλλειψη σωματικής δραστηριότητας. Το ανθρώπινο σώμα έχει την δυνατότητα της αυτοθεραπείας, εφόσον ικανοποιούνται οι ανάγκες του για απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα, ένζυμα και άλλα θρεπτικά συστατικά.
Η σπιρουλίνα (spirulina), χάρη στην περιεκτικότητα ενός ευρέως φάσματος διαφορετικών ομάδων θρεπτικών συστατικών, αποτελεί ένα τρόφιμο με δυνητικά θεραπευτικές και προληπτικές ιδιότητες για την ανθρώπινη υγεία. Είναι τρόφιμο πλούσιο σε υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη (55-70%), ενώ περιέχει πλήθος βιοδραστικών θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία, απαραίτητα λιπαρά οξέα κ.α.

Οι ευεργετικές δράσεις της σπιρουλίνας οφείλονται τόσο στην αυτόνομη δράση των θρεπτικών συστατικών που περιέχει, όσο και στην αρμονική φυσική συνέργια αυτών. Λειτουργεί ως ένα άψογο συμπλήρωμα διατροφής.

“Χάρη στις βιταμίνες, τα μέταλλα και τις πρωτεΐνες που εμπεριέχει η σπιρουλίνα βελτιώνει την ποιότητα της επιδερμίδας, καθιστώντας την πιο σφιχτή. Χρησιμοποιείται ευρέως στις γυναίκες μετά την εγκυμοσύνη τους προκειμένου το δέρμα τους να βρει την αρχική του μορφή” τονίζει η Marie-Paule Deore, υπεύθυνη θεραπειών στο Thalasso Carnac.

Σε όσους αρέσει η γεύση της, μπορείτε να το λαμβάνετε από το στόμα κάθε πρωί ένα κουταλάκι του γλυκού σπιρουλίνα σε σκόνη, αναμιγνύοντας το με λίγο μέλι ή μπορούν να το ανακατέψετε με γιαούρτι για πρωινό ή να το βάλετε στη σαλάτα. Άλλοι μπορείτε να τα ανακατέψετε με φρούτα, βάζοντά το μέσα σε χυμό μήλου, ή να φτιάξετε ένα smoothie με μήλο και μπανάνα.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here