Τα 3Α: Απρίλιος, Άνοιξη, Αποτοξίνωση

Fresh vegetable juices on wooden table, on green background; Shutterstock ID 122568670; PO: The Huffington Post; Job: The Huffington Post; Client: The Huffington Post; Other: The Huffington Post

Τι και αν η χώρα μας είναι από τις πιο ηλιόλουστες του κόσμου; Ο χειμώνας φέρνει συννεφιές, υγρασία και χαμηλές θερμοκρασίες. Θα μπορούσαμε λοιπόν, να πούμε πως ο Απρίλιος είναι ένας μήνας-γέφυρα για να αποτοξινώσουμε και να θρέψουμε τον οργανισμό μας. Παρακάτω ακολουθούν 5 συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να το επιτύχετε.

Είτε λοιπόν τις θεωρήσουμε ως μια καλή «διατροφή» ή ένα μεταβατικό σκαλί για να ξεκινήσουμε τις γνωστές δραστικές δίαιτες προ του καλοκαιριού, ένα είναι το σίγουρο: μόνο καλό μπορούν να μας κάνουν.

-Αποφύγετε την γλουτένη, το καλαμπόκι και τη σόγια. Οι συγκεκριμένες τροφές, έχει αποδειχθεί πως δυσκολεύουν την πέψη των τροφών και δημιουργούν αυτό το αίσθημα του δυσανάλογου φουσκώματος συγκριτικά με τις ποσότητες τροφών που έχουμε καταναλώσει. Βασική πηγή γλουτένης είναι συνήθως τα γαλακτοκομικά προϊόντα, οπότε δοκιμάστε για μερικές εβδομάδες κάποιο γάλα που να μην περιέχει κάποιο από τα παραπάνω συστατικά και παρατηρήστε τυχόν αλλαγές στην πέψη σας.

-Περιορίστε την κατανάλωση του αλκοόλ και επανεξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε ένα διάλειμμα από αυτό. Το ελαιόλαδο και οι κρόκοι των αυγών, αλλά και οι πράσινες τροφές όπως οι αγκινάρες και η πικραλίδα κάνουν πολύ καλό στο ήπαρ.

-Τρώτε περισσότερα φρούτα και προσθέστε τα στο καθημερινό σας πρωινό. Πολλοί είναι εκείνοι που τα αποφεύγουν λόγω της ζάχαρης που περιέχουν, αλλά ουδείς πάχυνε με φρούτα και μια ισορροπημένη διατροφή. Τα φρούτα περιέχουν αντιοξειδωτικά και μέταλλα που θα σας δώσουν ενέργεια και θα βελτιώσουν τον μεταβολισμό σας. Πορτοκάλι, ανανάς, μήλα, αχλάδια, κεράσια αλλά και αποξηραμένα δαμάσκηνα και βερίκοκα μπορούν να αποτελέσουν επίσης, ένα άριστο δεκατιανό.

-Εντάξτε τα βιολογικά τρόφιμα στο καθημερινό σας διατροφολόγιο. Έρευνες απέδειξαν, πως τα ελευθέρας βοσκής πουλερικά τρέφονται με άγρια χόρτα, πλούσια σε ίνες και ιχνοστοιχεία. Δεν χρειάζεται να ξέρουμε κάτι παραπάνω. Αυτό θα εξασφαλίσει την λήψη περισσότερων θρεπτικών συστατικών και λιγότερο τοξικών καταλοίπων στο φαγητό μας.

-Βγείτε έξω στη φύση όσο πιο συχνά μπορείτε. Αυτό θα βοηθήσει στην λήψη των μέγιστων επιπέδων βιταμίνης D και θα βοηθήσει να διαλύσει κάθε αρνητική ενέργεια που έχει κατακάτσει στον οργανισμό και την ψυχολογία σας. Αν ανήκετε δε, στην κατηγορία των τυχερών που έχουν κοντά στη δουλειά τους κάποιο πάρκο, τότε σας προτείνουμε να κάνετε εκεί το lunch break σας και προσπαθήστε να μην ασχοληθείτε καθόλου με το κινητό σας τηλέφωνο. Οι εισπνοές και οι εκπνοές στον καθαρό αέρα, θα αναζωογονήσουν σώμα και πνεύμα και εσείς θα επιστρέψετε στο γραφείο με περισσότερη όρεξη, διαύγεια και έμπνευση.

Κείμενο: Εύη Τσανάκα

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here