Tips υγιεινής διατροφής από 6 beauty experts

Tips υγιεινής διατροφής από 6 beauty experts
Miranda Kerr

Η ολιστική προσέγγιση στην ομορφιά κερδίζει συνεχώς έδαφος. Έξι beauty experts μοιράζονται tips  υγιεινής διατροφής  αποδεικνύοντας πως μια όμορφη επιδερμίδα χρειάζεται περιποίηση εκ των έσω. Πάρε έμπνευση και άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες εμπλουτίζοντάς τες με healthy επιλογές.

Rosie Huntington
Ella Olsson, Pexels

Rosie Huntington: “Aποφεύγω την επεξεργασμένη ζάχαρη & τη γλουτένη”

“Όταν προσπαθώ να βρω τη φόρμα μου, κόβω την επεξεργασμένη ζάχαρη και τη γλουτένη και βλέπω πολύ γρήγορα αποτελέσματα.” Επίσης, είμαι θερμή υποστηρίκτρια της διαλειμματικής νηστείας. Με βοήθησε πολύ και κατά τη διάρκεια του θηλασμού. Νιώθω καλύτερα και έχω περισσότερη ενέργεια όταν τελειώνω το φαγητό μου μέχρι τις τέσσερις το απόγευμα” αναφέρει στο Porter magazine το καταξιωμένο μοντέλο Rosie Huntington.

Dr. Barbara Sturm

Dr. Barbara Sturm: “Aκολουθώ μια χορτοφαγική διατροφή πλούσια σε αντιφλεγμονώδεις τροφές”

“Είχα πάντα προβλήματα πέψης και πόνο στο στομάχι. Γι’αυτό έκανα μια ειδική εξέταση και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πρέπει να περιορίσω ορισμένες τροφές που περιέχουν γλουτένη και ισταμίνη, καθώς φαίνεται ότι αυτές ευθύνονταν για τους πόνους που είχα. “Δεν κάνω ακραία πράγματα. Τρώω ακόμα απλώς προσέχω να μην το παρακάνω. Φροντίζω να εμπλουτίζω τη διατρόφή μου με πράσινα φυλλώδη λαχανικά και φρούτα” δηλώνει η δερματολόγος και επιχειρηματίας Dr. Barbara Sturm.

Miranda Kerr
Toni Cuenca, Pexels

Miranda Kerr: “Δεν αποχωρίζομαι ποτέ τον χυμό από σέλερι”

 “Εχω παρατηρήσει ότι όσο περισσότερο καταναλώνω φρέσκα φρούτα και λαχανικά τόσο καλύτερα νιώθω” εξηγεί η Miranda Kerr στο Porter Magazine. “Δεν στερούμαι τις πατάτες, απλώς τις μαγειρεύω χωρίς λάδι στο air fryer. Επιπλέον, δεν αποχωρίζoμαι ποτέ έναν αγαπημένο μου χυμό από σέλερι. Είναι πραγματικά life-changing και βοηθά σε προβλήματα πέψης. Όσον αφορά την κατανάλωση κρέας, δεν μπορώ να αντισταθώ αλλά προσπαθώ να μην υπερβάλλω. Τα κιλά της εγκυμοσύνης τα έχασα τρώγοντας πατάτες, μπανάνες και πίνοντας χυμό από σέλερι”  δηλώνει χαρακτηριστικά το μοντέλο.

Kate Moss: “Ξεκινάω πάντα την ημέρα μου με τσάι ή πράσινο χυμό λαχανικών & φρούτων”

Το γεγονός ότι η Kate Moss αποτελεί μέχρι και σήμερα beauty icon, έχει υπάρξει supermodel και ταυτόχρονα έχει χαρακτηριστεί ως “model of imperfection”, είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους αξίζει να δοκιμάσει κανείς τα tips διατροφής της. “Ξεκινάω την ημέρα μου με ένα φλυτζάνι ζεστό τσάι ή έναν πράσινο χυμό από λαχανικά και φρούτα. Συνήθως δεν καταναλώνω πολύ κρέας και ακολουθώ το πενθήμερο πρόγραμμα της διατροφολόγου μου, Rose Ferguson, σύμφωνα με το οποίο κάποιες μέρες τρέφεται μόνο με υγρά. “Νιώθω πάντα πιο ανάλαφρη και με καθαρότερο μυαλό όταν ακολουθώ αυτό το πρόγραμμα” εξομολογείται η Kate Moss.

Pati Dubroff
Polina Tankilevich, Pexels

Pati Dubroff: “Λατρεύω την ισορροπία στη διατροφή μου”

“Mπορεί να ακολουθώ μια χορτοφαγική διατροφή και να αποφεύγω τη ζάχαρη για ένα διάστημα και μετά να τρώω παγωτό και πίτσα. Έτσι είναι η πραγματικότητα” λέει η δημοφιλής makeup artist Pati Dubroff.  “Προσπαθώ να καταναλώνω μη επεξεργασμένα τρόφιμα και ελάχιστο κρέας μόνο όταν νιώθω ότι το χρειάζεται το σώμα μου. Επίσης, περιορίζω την κατανάλωση ζάχαρης και γαλακτοκομικών, γιατί αυτό με βοηθά να κοιμάμαι καλύτερα” εξηγεί.

Joanna Czech
Kristina Snowasp, Pexels

Joanna Czech: “Έχω κόψει τις τροφές που περιέχουν λεκτίνες”

“Ακολουθώ το διατροφικό πρόγραμμα “The Plant Paradox” και για περισσότερο από ένα χρόνο. Είναι ένα βιβλίο που γράφτηκε από τον Dr. Steven Gundry, ο οποίος υποστηρίζει ότι πρέπει να κόψουμε τις τροφές που περιέχουν λεκτίνες. Όπως είναι τα δημητριακά και τα όσπρια, για να έχουμε μια αντιφλεγμονώδη διατροφή.” Δηλώνει η αισθητικός Joanna Czech.

“Για πρωινό επιλέγω ένα πρόβειο ή κατσικίσιο γιαούρτι με μούρα ή αυγά με αβοκάντο. Το μεσημεριανό αλλά και το βραδινό μου συνήθως αποτελείται από λαβράκι ή σολομό με λαχανικά. Επίσης παρατήρησα, ότι από τότε που έβγαλα από την διατροφή μου τροφές όπως το καλαμπόκι, το αγγούρι και η ντομάτα μειώθηκαν κατά πολύ οι πονοκέφαλοι που με ταλαιπωρούσαν και σταμάτησα να νιώθω υποτονική” προσθέτει η Czech.


Κεντρική φωτογραφία, Miranda Kerr.

Κείμενο, Ελένη Ιωσηφίδου.

@helenaiosif

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here