Estée Lauder Companies: H ροζ κορδέλα μας κάνει πιο δυνατές

Estée Lauder Companies: H ροζ κορδέλα μας κάνει πιο δυνατές

Εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies και συν-δημιούργησε το 1992 την εμβληματική ροζ κορδέλα. Έθεσε ως στόχο της εκστρατείας τη διαρκή ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης. Σε μια εποχή που η συζήτηση για τον καρκίνο του μαστού δε γινόταν ανοιχτά, η Evelyn H. Lauder είδε την ευκαιρία να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να αντιμετωπίσει το στίγμα για αυτή την ασθένεια που αφορούσε τις γυναίκες. Είχε μια και μόνο αποστολή: Να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού.

Η Εκστρατεία του ομίλου Estée Lauder Companies για τον Καρκίνο του Mαστού συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα.

Το ροζ βραχιόλι-σύμβολο του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

Στην Ελλάδα, συνεχίζεται και φέτος η τοπική επιτυχημένη πρωτοβουλία του Pink Ribbon Bracelet. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Το ροζ βραχιόλι αποτελεί σύμβολο πλέον του αγώνα για έγκαιρη ενημέρωση και πρόληψη. Από το 2005 η Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται με το γνωστό σχεδιαστή Duka. Δημιουργούν μαζί το συλλεκτικό βραχιόλι, το οποίο έχει λάβει διεθνή αναγνώριση.

Τα έσοδα από την πώληση του Pink Ribbon Bracelet χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μια έμπρακτη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον μεγάλο αυτό αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 5000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό “ροζ” μαστογράφο της Estée Lauder Hellas, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.

Eλένη Μενεγάκη

Πρόληψη και ελπίδα

O Dukas φέτος, για 18η συνεχή χρονιά, δημιουργεί το Pink Ribbon Bracelet. “Απόλυτη πηγή έμπνευσης για το ροζ βραχιόλι της εκστρατείας, αποτελεί η εμβληματική ροζ κορδέλα της Estée Lauder. Φέτος, επέλεξα να έχει μια τρισδιάστατη κίνηση έτσι ώστε να αγκαλιάζει απαλά το χέρι δημιουργώντας ένα “διπλό” βραχιόλι – κόσμημα. Η ροζ κορδέλα σατέν φινιρίσματος, πλαισιώνεται αρμονικά σε όλο της το μήκος από το μεταλλικό σώμα του βραχιολιού. Η μια άκρη της κορδέλας καταλήγει στο χαρακτηριστικό λογότυπο του Pink Ribbon. Και η άλλη με μια αέρινη κίνηση, σηματοδοτεί την αέναη συνέχιση της εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού” ανέφερε ο Dukas.

Το κεντρικό πρόσωπο της ελληνικής καμπάνιας του Pink Ribbon Bracelet είνια για άλλη μια χρονιά η Ελένη Μενεγάκη. Η Ελληνίδα Πρέσβειρα της εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού. Με την πολύχρονη ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. “Η ομορφιά προφανώς και μας ενώνει σε αυτόν τον κοινό αγώνα με την Estée Lauder Companies κατά του καρκίνου του μαστού. Ας αποτελέσουμε όλοι μαζί και φέτος τους πρεσβευτές της εκστρατείας. Ας αγκαλιάσουμε, όπως το βραχιόλι, αυτή τη τόσο σημαντική πρωτοβουλία η οποία δίνει ελπίδα και σώζει ζωές” δήλωσε η Ελένη Μενεγάκη.

Το βραχιόλι είναι διαθέσιμο από τις 2 Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 15€ (ΠΛΤ). Θα το βρείς σε όλα τα επίσημα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder στην Ελλάδα, στο site esteelauder.gr, στο δίκτυο
φαρμακείων που διαθέτουν προϊόντα Darphin και σε επιλεγμένα κομμωτήρια με προϊόντα Aveda.


Φωτογραφίες, Estée Lauder Companies.

Επιμέλεια κειμένου, Αναστασία Βαποράκη.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here