5 κορυφαίες συμβουλές για υγιή & λαμπερή επιδερμίδα από την Dr. Barbara Sturm

Dr. Barbara Sturm

Το glowy skin αποτελεί αναμφίβολα τη νούμερο ένα τάση των τελευταίων ετών στην περιποίηση. Πολλά προϊόντα όπως οροί, κρέμες και μάσκες που κυκλοφορούν στην αγορά υπόσχονται λαμπερή επιδερμίδα, όμως στην πραγματικότητα για ένα αποτέλεσμα που διαρκεί, η λάμψη πρέπει να πηγάζει εκ των έσω και μέσα από ένα σύνολο συνηθειών που δεν περιορίζονται στην επιφανειακή φροντίδα. Η καταξιωμένη ιατρός και αισθητικός, Barbara Sturm, δίνει κορυφαίες συμβουλές και αναλύει όλα όσα κάνουμε στην καθημερινότητά μας και δίχως να το αντιλαμβανόμαστε επηρεάζουν την όψη και την υγεία της επιδερμίδας.

H Barbara Sturm με την κόρη της Charly και τον εγγονό της

Η ψυχολογία είναι το παν

Καθετί που νιώθουμε, είτε θετικό, είτε αρνητικό, κάνει reflect στην επιδερμίδα. “Τα συναισθήματα που μας προκαλούν στρες έχουν ως αποτέλεσμα την απελευθέρωση κορτιζόλης, η οποία με τη σειρά της δημιουργεί φλεγμονές. Συνεπώς, ακόμα και το τι παρακολουθούμε στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο, ενδέχεται να επηρεάζει την υγεία της επιδερμίδας μας” αναφέρει η Dr. Barbara Sturm στο Porter magazine.

Περιορισμός χρήσης ενεργών συστατικών

Τα τελευταία χρόνια, τα ενεργά συστατικά γίνονται ολοένα και πιο προσβάσιμα μιας και πολλές εταιρείες τα χρησιμοποιούν στα προϊόντα τους. Παρά τα πολλαπλά τους οφέλη, τα ενεργά συστατικά, μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα όταν χρησιμοποιούνται σε υπερβολικό βαθμό. “Η συχνή απολέπιση και η συνεχής χρήση δυνατών συστατικών, όπως είναι τα οξέα και η ρετινόλη, μπορεί να έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα από τα επιδιωκόμενα, δημιουργώντας βλάβες. Η επιδερμίδα έχει κυρίως ανάγκη από θρέψη” υπογραμμίζει η Sturm.

Karolina Grabowska, pexels

Το υγιεινό φαγητό δεν έχει πάντα θετικό αντίκτυπο στην επιδερμίδα

Μέχρι σήμερα ακούγαμε πόσο σημαντική είναι μια ισορροπημένη διατροφή τόσο για την γενικότερη υγεία όσο και για την όψη της επιδερμίδας. Παρόλα αυτά, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις. Όπως εξηγεί η Dr. Barbara Sturm, μια σαλάτα ως βραδινό γεύμα δεν είναι η καλύτερη επιλογή. Αποτελεί μία μη εύπεπτη τροφή η οποία, λόγω της οξύτητας, μπορεί να προκαλέσει φλεγμονές. “Είναι σημαντικό να αποφεύγουμε ωμές τροφές το βράδυ καθώς είναι δύσκολο να τις χωνέψει το σώμα.

Άλλα τρόφιμα που ενδέχεται να προκαλούν φλεγμονές είναι τα τηγανητά, η ζάχαρη, το αλάτι και το αλκοόλ. Γι’αυτό, μπορούμε να επιλέξουμε αντιφλεγμονώδεις τροφές όπως τζίντζερ, κουρκουμά, κεράσια, μύρτιλα, βατόμουρα, σπόρους, φασόλια, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο και ντομάτες. Επίσης, στην υγεία της επιδερμίδας συμβάλλουν και οι αντιοξειδωτικές τροφές όπως σπαράγγια, καρότα, πιπεριές, μπρόκολο, αβοκάντο, σπανάκι, κολοκύθα και σολομός”.

Η γυμναστική ως αντιγηραντικό όπλο

Η προσέγγιση της Dr. Barbara Sturm για την γυμναστική δεν διαφέρει σε σχέση με το διατροφή. “Αποφεύγω τις ασκήσεις που εξουθενώνουν το σώμα, καθώς μπορούν και αυτές να οδηγήσουν σε φλεγμονή. Επιλέγω προγράμματα που ναι μεν γυμνάζουν αλλά ταυτόχρονα χαλαρώνουν νου και πνεύμα. Η συστηματική άσκηση, συμβάλλει στην υγιή και νεανική όψη της επιδερμίδας” δηλώνει η Sturm στο Porter magazine.

Cottonbro Studio, pexels

Η “καλή” & η “κακή” θερμότητα

Είναι πλέον γνωστό σε όλους ότι ο ήλιος δεν είναι αθώος και μπορεί να προκαλέσει βλάβες στο δέρμα. Από ήπιες μέχρι ανεπανόρθωτες. Γι’ αυτό και είναι αναγκαία η εφαρμογή αντηλιακού με υψηλό δείκτη προστασίας καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ωστόσο, η sauna, μια διαφορερική πηγή θερμότητας, επιδρά θετικά στο σώμα και στην επιδερμίδα αφού παρέχει οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες στην εξωτερική στοιβάδα. “Για απόλυτα ενυδατωμένη επιδερμίδα, μια από τις συμβουλές που έχω να δώσω και αποδίδουν, είναι η εφαρμογή ενός ορού υαλουρονικού οξέος αμέσως μετά την sauna, για να “κλειδώσει” την υγρασία και να απογειώσει τη θρέψη” συμπληρώνει η Dr. Barbara Sturm.


Φωτογραφίες, Dr. Barbara Sturm.

Kείμενο, Ελένη Ιωσηφίδου.

@helenaiosif

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here